Марияна Павлова е директор на Център за работа с деца МИКИ. Клиничен психолог, формиран в Когнитивно-поведенческата парадигма (Свидетелство за успешно преминато обучение в Специализирани умения в когнитивно- поведенческа парадигма и Свидетелство за премината групова супервизия към БАКПП; Сертификат за индивидуална супервизия в Когнитивно-поведенческа психотерапия към Асоциация по СБТ и ИПЗР ) Член на ДПРБ- уникален професионален код : BG RP 2581 – 2634 (6001, 6002) Магистър по Клинична и консултативна психология и психотерапия (2013г.) – СУ “Св. Кл. Охридски“. Бакалавър по психология – НБУ -1998г. Сертифициран обучител към Програмата за повишаване квалификацията на педагогическите специалисти , одобрена със Заповед на МОН № РД09-242 / 25.01.2021. Участник в национални и международни научни форуми в областта на клиничната психология, автор на публикации на тема : „Проективни рисувателни техники в детска възраст като инструмент за оценка на психичното функциониране“, публикуван в Сборник по клинична и консултативна психология, 2012; Научна публикация в списание „Клинична и консултативна психология“ на тема: „Семейната дисфункция като детерминанта на емоционалното функциониране при тревожни разстройства“.2013; ; Автор в сборник „Случаи от практиката на клиничния психолог“ под редакцията на проф. Ваня Матанова. 2016; „Рисувателната техника „Несъществуващо животно“ като помощно диагностично средство при работа с деца“ 2017 и „Тревожно разстройство като симптом на дисфункционалната семейна система“, 2017
Професионална компетентност – провеждане на психологическа диагностика и консултиране и терапия на деца и възрастни. Кредитирани обучения за повишаване квалификацията на педагогическите специалисти към МОН.
Цветелина Цветкова, магистър по клинична и консултативна психология, когнитивно-поведенчески консултант, магистър по начална и предучилищна педагогика.
Член на ДПРБ- уникален професионален код : BG RP2607-2634 (6001, 6002) Професионален опит в сферата на ресурсното подпомагане на деца със СОП. Сертифициран в използване на диагностичните тестова WISC-IV и CAB, автор на статии на психологическа тематика. Участия в сертифицирани обучения, свързани с детското развитие. Владее немски език. От 2 години част от екипа на Център за работа с деца Мики.
Професионална компетентност : Индивидуално консултиране и терапия на деца и юноши, работа в групи и арт ателиета насочени към социално , емоционално и личностово израстване за деца и юноши, ресурсно подпомагане на деца със СОП
Мартин Павлов – Обучител и стажант психолог в занималня за деца със СОП. Изучавал е Българска филология в СУ (2016г.) в момента е студент 4-ти курс по Психология в НБУ. Професионален опит в сферата на ресурсното подпомагане на деца със СОП. Обучител в занималня специализирана за работа с деца със СОП към ЦРД „МИКИ“. Професионалните му интереси са насочени към ресурсно и психологическо подпомагане на деца и ученици със специални образователни потребности.
Професионална компетентност : Индивидуална и групова обучителна дейност, психологическо и ресурсно подпомагане на деца със СОП, работа в групи и арт ателиета насочени към социално , емоционално и личностово израстване за деца и юноши.
Милена Василева – Студент 4-ти курс по Психология и майнър програма „Логопедия“. Обучител и стажант психолог в занималня за деца със СОП. Завършен семинар по проект „Мрежа за младежко лидерство“ Interreg IPA CBC Bulgaria – Serbia. Участия в Зимна школа и годишна конференция на департамент „Когнитивна наука и психология“ към НБУ. Участие в тренинг семинар Юнгианска психодрама – „В обятията на Морфей“. Професионалните и интереси са насочени към ресурсно и психологическо подпомагане на деца и ученици със специални образователни потребности, работа в арт ателиета и групи за когнитивно, емоционално и личностово развитие на деца и юноши.
Професионална компетентност : Индивидуална и групова обучителна дейност, психологическо и ресурсно подпомагане на деца със СОП, работа в групи и арт ателиета, насочени към социално, емоционално и личностово израстване за деца и юноши.