Skip to content

Център за работа с деца и възрастни МИКИ

Понеделник – Петък 08:30 – 18:000899920871crdmiki@gmail.com
Facebook page opens in new window
Zdravapsihika.bg
Консултативно-терапевтичен център за здрава психика
Zdravapsihika.bg
  • Начало
  • За нас
  • Услуги
    • Диагностика
    • Занималня
    • Консултации и терапия
    • Обучения
    • Онлайн терапия
  • Цени
  • Публикации
  • Новини
  • Контакти
Search:
  • Начало
  • За нас
  • Услуги
    • Диагностика
    • Занималня
    • Консултации и терапия
    • Обучения
    • Онлайн терапия
  • Цени
  • Публикации
  • Новини
  • Контакти

Обучения

You are here:
  1. Начало
  2. Услуги
  3. Обучения

РИСУНКАТА КАТО МЕТОД ЗА ДИАГНОСТИКА НА ДЕТСКОТО РАЗВИТИЕ

Водещ: Марияна Павлова

Анотация на програмата

Програмата „Рисунката като метод за диагностика на детското развитие“ е специализиран курс, насочен към специалисти, работещи с деца от предучилищна и начална училищна възраст.

Провеждането на обучението в програмата е организирано в два модула – теоретичен и практически.

Теоретичната част представя техники за провеждане на рисувателни тестове при работа с деца; етапи в развитието на детската рисунка; основни групи рисувателни методики и най-често използваните в практиката: Рисунка на човешка фигура по Фл. Гудинъф и Рисунка „Къща, Дърво, Човек“ по Дж. Бък.

В практическата част са заложени подробно изложение и обсъждане на параметрите за интерпретация; извършване на качествен и количествен анализ на реални детски рисунки на „Човешка фигура“ и „ Къща, дърво, човек“; дискусии.

Програмата за повишаване квалификацията на педагогическите специалисти е одобрена със Заповед на МОН № РД09-242 / 25.01.2021.

Продължителност на обучението: 16 академични часа

Цена: 350 лв.

Имаме възможност за провеждане на групови обучения по заявка и на място, избрано от заявителя. Свържете се с нас за повече информация!

Обучението завършва с получаването на удостоверение с описание на броя обучителни часове, получената информация и практическия опит, придобит от участниците.

В таксата за участие се включват печатни материали и други ресурси, нужни за повеждането на обучението; осигуряване на помещение и материално-технически средства за провеждане на практическите тренинги; кафе-паузи.

На всеки участник се издава фактура за платената сума. Фактурата се издава при получен банков превод на сумата.

ТЕМАТИЧНА ПРОГРАМА:

Теоретична част:

  1. Обща постановка на техники за провеждане на рисувателни тестове при работа с деца

1.1. Теоретична рамка за основните подходи при интерпретация на рисунката (генетичен, експресивен и проективен)

  1. Етапи в развитието на детската рисунка
  2. Въвеждане в основни групи рисувателни методики

3.1 . Рисунка на човешка фигура по Фл. Гудинъф;

3.2 . Рисунка „Къща, Дърво, Човек“ по Дж. Бък

Практическа част:

  1. Въвеждане и демонстрация на параметрите за интерпретация в детската рисунка:

1.1. Параметри за интерпретация при качествен анализ на рисунка

1.2. Параметри за интерпретация при количествен анализ на рисунка

  1. Анализ на детски рисунки:

2.1. Анализ на рисунки –„ Човешка фигура“

2.2. Анализ на рисунки – „Къща, дърво, човек“

  1. Групово и индивидуално участие в симулация на игрови рисувателни техники
  2. Дискусия и анализ на казуси

Профил на обучителя:

Марияна Павлова е клиничен психолог с дългогодишен опит в консултиране, диагностика и терапевтична работа с деца с когнитивни, социални и емоционално-поведенчески нарушения. В продължение на 8 години е била част от екипа на Институт за психично здраве и развитие в София. През 2018 г. открива специализиран център за консултиране, терапия и обучение на деца със СОП в столицата. Марияна Павлова има богат опит в обучението и подготовка на специалисти в областта на ресурсното подпомагане на деца и ученици със специални образователни потребности. Професионалните й интереси са насочени в когнитивно-поведенческа психотерапия и проективните рисувателни техники в детска възраст като инструмент за оценка и стимулиране на психичното функциониране.

РИСУНКАТА КАТО ПРОЕКТИВЕН МЕТОД ЗА РАБОТА С ДЕЦА

Водещ: Марияна Павлова

Анотация на програмата

Програмата „Рисунката като проективен метод за работа с деца“ е специализиран курс, насочен към специалисти, работещи с деца от предучилищна и начална училищна възраст.

Програмата дава възможност за детайлно проучване на детската рисунка като проективен метод за изучаване на социалното, психичното и емоционално функциониране на детето. Рисунката като проективен метод е един от най-информативните и богати източници. Тя може да послужи за диагностициране и потвърждаване или отхвърляне наличието на някакво нарушение в развитието и функционирането на детето.

Провеждането на обучението в програмата е организирано в два модула – теоретичен и практически.

Теоретичната част представя техники за работа с проективни рисувателни методи. Детайлно са представени методите: „Омагьосаното семейство“ по М. Кос и Г. Бирман и Психологически рисувателни тестове на Л.А. Венгер (Несъществуващо животно). Разглеждат се основни показатели за интерпретация.

В практическата част са заложени обсъждане и анализ на рисунки; анализ на символи в детската рисунка; разглеждане и обсъждане на рисунки „Омагьосано семейство“ и „Несъществуващо животно“; индивидуално и групово участие в игрови, рисувателни техники и дискусии.

Програмата за повишаване квалификацията на педагогическите специалисти е одобрена със Заповед на МОН № РД09-242 / 25.01.2021.

Продължителност на обучението: 16 академични часа

Брой квалификационни кредити: 1

Място на провеждане: София

Дати на провеждане: 30 април – 1 май

Цена: 350 лв.

Имаме възможност за провеждане на групови обучения по заявка и на място, избрано от заявителя. Свържете се с нас за повече информация!

Обучението завършва с получаването на удостоверение с описание на броя обучителни часове, получената информация и практическия опит, придобит от участниците.

В таксата за участие се включват печатни материали и други ресурси, нужни за повеждането на обучението; осигуряване на помещение и материално-технически средства за провеждане на практическите тренинги; кафе-паузи.

На всеки участник се издава фактура за платената сума. Фактурата се издава при получен банков превод на сумата.

ТЕМАТИЧНА ПРОГРАМА:

Теоретична част:

  1. Обща постановка на техники за провеждане на проективни рисувателни тестове при работа с деца

1.1. Теоретична рамка за основните проективни рисувателни методики използвани при работа с деца

1.2. Въвеждане в основни групи проективни рисувателни методики

  1. Техники за работа с проективни рисувателни методи

2.1. Работа с метода рисунка „Омагьосаното семейство“ по М. Кос и Г. Бирман

2.2. Работа с психологически рисувателни тестове на Л.А. Венгер – рисунка на несъществуващо животно.

  1. Въвеждане в основни показатели за интерпретация

Практическа част:

  1. Представяне и анализ на символи в детската рисунка

1.1. Параметри за интерпретация

1.2. Разположение на елементите

  1. Обсъждане и анализ на рисунки

2.1. Разглеждане и обсъждане на рисунки „Омагьосано семейство“

2.2. Разглеждане и обсъждане на рисунки „Несъществуващо животно“

  1. Индивидуално и групово участие в игрови, рисувателни техники и дискусии
  2. Дискусия и анализ на казуси

Профил на обучителя:

Марияна Павлова е клиничен психолог с дългогодишен опит в консултиране, диагностика и терапевтична работа с деца с когнитивни, социални и емоционално-поведенчески нарушения. В продължение на 8 години е била част от екипа на Институт за психично здраве и развитие в София. През 2018 г. открива специализиран център за консултиране, терапия и обучение на деца със СОП в столицата. Марияна Павлова има богат опит в обучението и подготовка на специалисти в областта на ресурсното подпомагане на деца и ученици със специални образователни потребности. Професионалните й интереси са насочени в когнитивно-поведенческа психотерапия и проективните рисувателни техники в детска възраст като инструмент за оценка и стимулиране на психичното функциониране.

Услуги

  • Диагностика
  • Занималня
  • Консултации и терапия
  • Обучения
  • Онлайн терапия

Запазване на час

Изпрати

„Пещерата, от която се страхувате най-много, съдържа съкровището, което търсите“ Джоузеф Кемпбел
  • Телефон:
    0899920871
  • Имейл:
    crdmiki@gmail.com

Find us on:

Facebook page opens in new window
Последни статии
  • Диспраксия
    13 октомври 2022
  • За децата със СОП и СОТ
    11 октомври 2022
  • Умствена изостаналост
    12 юни 2022
  • Децата, компютрите и необятното интернет пространство
    9 април 2022
  • Kак да общуваме с нашите деца ?
    6 юли 2022
Контакти

Изпрати

© ZdravaPsihika.bg 2022 | Всички права запазени | Изработка на уеб сайт от Web Visuality

Go to Top